Paljud meist on kindlasti aeg-ajalt unistanud superkangelaseks olemisest, soovinud endale ehk võimet lennata või asju mõttejõul liigutada. Tegelikult võib superkangelane olla ka hoopis tavapärasemate omaduste abil, selleks piisab vaid sellest, et teed midagi väga hästi ja oled seeläbi teistele eeskujuks.
Millega teie klass teistele eeskujuks on? Kas olete ehk kõige sõbralikum klass või kõige ühtehoidvam? Või äkki hoopis on just teie klassis kooli kõige abivalmimad lapsed? Mõelge üheskoos omaduste peale, mis muudavad just sinu klassi teistele eeskujuks ja joonistage üks vahva superkangelane, mis kõiki neid omadusi edasi kannab.
Super Alina.
Superkangelane armastab väga oma kooli ja klassi. Igal hommikul ta teretab kõiki rõõmsalt ja jälgib , et kõik käituksid viisakalt. Vahel ta muutub nähtamatuks ja siis võib klassis ka kord käest ära minna. Piisab Kui Alina välja ilmub, on kõik jälle hästi.Kõige suurem abi on meil temast, siis kui on vaja midagi kirjutada, Ta aitab seda õieti teha.Ta ei karda mitte midagi ega kedagi.Ta tõrjub eemale kõik pahad hinded ja märkused. Ta on väga vapper. Kaitseb meie kooli tulekahju eest ja kustutab selle kohe ära, nii et signalisatsioon tööle ei lähegi ja me ei pea õue külmetama minema. Ta on väga sõbralik ja mängib kõigiga.
Meie tegime superkangelase, kelle nimi on Rõõmu-Liis. Meie klass on täis rõõmu, värvikirevust, sõprust, lahkust, abivalmidust, häid hindeid ja sportlikke tulemusi. Meie klassi lapsed on väga abivalmid- sellepärast on pildil palju käsi. Joonistatud superkangelane on värvikirev- igal lapsel meie klassis on oma iseloom. Meie klassile meeldib loodust tundma õppida- sellepärast on joonistatud kevadine oks. Superkangelase käes on raamat- oleme ju tublid õppijad! Jalas on tal lühikesed püksid, sest armastame ka suve. Meie klassile meeldib sport- sellepärast on meie kangelasel pall käes ja iga päev mängime rahvastepalli. Suured silmad on tal sellepärast, et me näeme hästi palju; naerusuu sellepärast, et oleme alati rõõmsad; särgi peal on 5+, kuna saame koolis häid hindeid; punased põsed sellepärast, et me käime palju õues.
Superkangelane on supertäht WIKEMA (William, Iris, Kaili, Elisabeth, Mirjam, Andreas)
Meie klassi supertähel on erinevaid omadusi ja võimeid.
Ta on kunstilembene ja haarab igavat hetke tundes või koledat kohta märgates kohe oma pintsli ja paleti järele.
Ta on tähelepanelik ja seab silmile binokli kui vaja märgata ning on hea teavitaja ja info jagaja. Selles osas aitab teda ruupor, mis on tema kolmanda kiire lisavarustuses.
Ta on abivalmis ja leplik ning kannab neid omadusi neljandas kiires. Kui puhkeb eriarvamus, on tema kohal ning püüab leida alati lahenduse.
Kindlasti on meie tähel hea huumorisoon, sest nali aitab paljudest rasketest hetkedest üle ja hea tuju tagab ka probleemide puhul kiirema lahenduse. Ja väikesed krutskid lisavad koolipäeva vürtsi.
Ta puistab oma tähesära kõikjale, kuhu satub ja tõttab appi kõigile, kes seda meie koolis vajavad.
Just sellised on meie 4. klassi iseloomustavad jooned.
Oleme Käru Põhikooli II klassi õpilased. Meie klassis õpib 11 väga vahvat õpilast - 6 tüdrukut ja 5 poissi. Kaheteistkümnes on meie hea klassijuhataja. Meie klassi superkangelane on tiiger, kellel on 12 armast käpakest. Igal käpakesel on märk, mis iseloomustab meie klassi kõige paremini ja on teistele klassidele eeskujuks. Me oleme sõbralikud ja rõõmsameelsed. Kiired lahendajad ja lahenduste otsijad. Meile kõigile meeldib õppida ja uusi teadmisi omandada. Oleme head tantsijad, lauljad ja sporditegijad. Oma kooli pidudel, aktustel oleme oma esinemistega teistele ka eeskujuks. Oleme abivalmid, kui kellelgi on mure, siis aitame hüva nõu ja abiga. Oskame märgata ja kuulata, mis meie ümber toimub. Käru kooli õpetajate ja oma õpetaja silmis oleme väga ühtehoidev ja tubli klass.
Türi Põhikooli 3.c klass on väike üksmeelne kollektiiv. Õpilased on abivalmid ja sõbralikud. Lugu peetakse kaunist õpikeskkonnast ja korrast enda klassiruumis: toredatest töödest stendidel ja puhtast klassiruumist. Viimasega seoses on juba mõnda aega klassis omakeskis nalja saanud, sest klassi on ilmunud "superkangelane", kes kõike märkab, kuuleb ja igale poole kõige nobedamalt lahendama jõuab. Kuna klassipõrandal midagi ei vedele, on lapsed mõnest ootamatust korratusest "üllatunud" ja hüüatavad tekkinud olukorras... .. Nii on "superkangelane" appi tõtanud alustuseks tillukest käsitöökummi üles võtma, edasi mahaveerenud kokteilikõrt lauale panema, kääre tõstma põrandalt, lauaplaati oma tavalisse asendisse panema, et ei varjaks püsti olles vaadet tahvlile jne. Naljakas oli juhtum, kus klassi kõige suurem poiss istus kurvalt kõige väiksema tooliga oma ainsa suure laua taga, ise kurtis häälekalt. Hetkega leidis õige tooli üles "superkangelane", kes on klassi kõige väiksem tüdruk. Sellised pisisündmused tekitavad alati hetkelisi naerupahvakuid. Õpetajagi tahtis lindude joonistamise õpetamisel interneti abi kasutada, kuid seda hetkel klassi arvutis polnud. Väike tüdruk tiris koolikotist juhuslikult välja paksu raske raamatu pealkirjaga "Joonistame linde ja loomi". Lõbusas töises meeleolus sai raamat kaameravalgusesse ja juba oli ekraanil vajalik õpetus olemas. Klassipildil on superkangelase portree lillelises raamis, aga ega keegi teinegi pildilt ju puududa saa, sest kangelastegudes on kõik osapooled tähtsad.
Meie klassi superkangelane on mitmenäoline ja mitmeisikuline. Me ei ole täna need, kes olime eile, ega homme need, kes olime täna. Nii, nagu kõik päevad on erinevad, oleme seda ka meie.
Aga mõned omadused meil ikkagi on, mis olid, on ja jäävad.
Need on:
aktiivsus,
kiirus,
sõnaosavus,
abivalmidus,
huumorimeel,
sõbralikkus,
elurõõm,
nutikus,
lärmakus.
Meie olemegi superkangelased, kes päästavad maailma!
Mõtleme, et meie klassi superkangelane võiks välja näha just niisugune. Enda iseloomustamiseks tegime ka väikese luuletuse.
„Supernupukad viiendikud“
Meil on spetsialiste igalt alalt,
tüdrukud meil saavad keeta pala.
Poisid kunstiõpetusestki ei jää maha.
Spordilapsi palju siis,
õppeedukuselt on meil „viis“.
Vene koolis õppides eesti keelt me valdame ja kindlad oleme,
et tulevikus kõiki teadusi haldame.
Naerusuised, kokkuhoidvad ja leiavad alati kõiges midagi positiivset. Sellised me olemegi, justkui üks suur pere, kes alati üksteist toetab, aitab ja armastab. Koos võtame ette põnevaid asju ja koos saame alati hakkama. Me teeme südamega kõike mida armastame. Meie seas on palju andekaid inimesi, mõni meist saab tulevikus kindlasti oma ala silmapaistvaks tegijaks. Tulevikus kuuleme tõenäoliselt nii mõnestki meie klassi sportlasest, moeloojast, näitlejast, tantsijast, kirjanikust, fotograafist või poliitikust.
Meie superkangelased kujutavad endas abivalmeid õpilasi. Nad on viisakad, targad ja osavad probleemide lahendajad. Meie kangelased aitavad teisi ning on tehtud mitte ainult paberi ja pliiatsiga, vaid ka meie loovuse ja ideedega. Loodame, et meie kangelased aitavad meid tulevikuski inspireerida joonistama, kirjutama ja õppima.
Meie klassi superkangelasele meeldib väga matemaatika, seepärast võtab ta osa kõikvõimalikest nuputamisvõistlustest. Lisaks õppimisele jõuab ta käia veel korvpalli- ja jalgpallitrennis ning ta teeb ka kergejõustikku.
Kokkuhoidev kolmik
Meie klassi esindavad kolm erinevat superkangelast, kelle nimed on Jurakas Juurvili, Muusikaline
Nutikus ja Sportlik Sprint. Igal ühel neist on Kokkuhoidva Kolmiku meeskonnas oma roll.
Juraka Juurvilja võime on teha teisi õnnelikuks juurviljadega. Ta jälgib tervislikku toitumist ning seda,
et kõik peaksid külma ja pimeda talve vastu ning ei jääks haigeks.
Muusikaline Nutikus on tark ja muusikaline geenius. Ta on vahel kuri, kui on vaja pilli harjutada, kuid
tal on head kavatused.
Sportlik Sprint suudab võita kõik võistlused. Ta on hea väga erinevatel aladel ning vajadusel elab
spordivõistlustel kaasa kogu klassile.
Kuigi meie superkangelased on kõik väga erinevad, seob neid sõprus ja hoolivus. Nii on ka meie
klassis – oleme küll väga erinevad ja andekad erinevatel aladel, aga siiski hoiame kokku.